Re: hardware.com.pl

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 12:47:09 MET

"A. Bigor" wrote:

> Chyba nie jest to informacja do końca sprawdzona,
> bo mój Celeron takiego numeru nie ma.

BIOS nie zawsze prawde Ci powie... Intel testowal numery seryjne na
prockach 0.25.Przed wyjsciem ich z fabryki byly blokowane. Info z The

> Na pocieszenie powiem Wam (twórcom hardware.com.pl),
> że na innym serwerze znalazłem informację o chłodzeniu
> procesorów ciekłym helem -- dopiero wtedy miałem ubaw.

?? A z czego? Sam podawalem link do japonskiej strony gdzie byl taki
system pokazany ... Chyba ze ubaw w stylu a co to ludzie nie wymysla
... (system mial ponad 25 kg wagi :-)))

Pozdrawiam

ZoNzi at friko3.onet.pl
http://www.benchmark.ceti.com.pl