Re: Podkrecenie CELERONA 300 -Jak ?

Autor: Robert Pęcak (robertp_at_pkobp.bci.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 07:57:47 MET

vasyll wrote:

> na tej plycie ale 300A chodzi 450
> wystarczy przepiac zworke z 66 na 100

Cha, wlasnie 300A udalo mi sie w pracy tak podkrecic (bez problemu i
grzebania), ale u mnie w domu 300 (bez cache) na tej plycie ani drgnie po
zmianie czestotliowsci na 100Mhz. Nie wiem co jest grane, czy musze zakleic
styk B21, czy moze taki fatalny model (seria z koncowka SL2Z7).
Niestety mnoznika nie da sie zmienic, bo jest zablokowany.
Prosze o pomoc, tez chce pokosztowac pracy w domu na 450 Mhz.

Z gory dzieki.