Re: K6

Autor: Szymon Wróblewski (czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 02:46:07 MET

>Przykladem olania sprawy przez
>programistow sa drivery do rivy128, swego czasu mocno reklamowane jako
>zoptymalizowane pod 3DNow! ale nie wnoszace nic jesli chodzi o wydajnosc w
>gierkach, sam mam Vipera 330 to wiem

Acha nasunal mi sie jeszcze jeden wniosek. Zeby 3DNow bylo wykorzystane
musza byc zoptymalizowane drivery do karty i sam program.ID software sie
spisalo, 3dfx sie spisalo mamy Quaka "optymalnego" Jestem wiec ciekaw kto
nas w balona robi(inni producenci wypuszczajac rzekoma optymalizacje:
producenci driverow czy producenci programow, a moze ci i ci? Czy to jest
tylko zamydlenie oczu, czy na prawde sie staraja ale im nie wychodzi?
Simon