Re: Czy warto kupic Monitor Proview nowy za 1850 zl

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 01:57:32 MET

Marcin Bójko wrote in message ...

>Œwięte słowa. Sprzedawaliœmy dwa komputery w wersji "econo" i kumpel kupił
>dwa proview 15" z uwagi na cenę. Klšłem go strasznie - po starcie windowsów
>trzeba było rekularnie robić reset monitora (wyłšczyć i włšczyć) bo nie był
>w stanie wskoczyć na właœciwe ustawienia po trzech przełšczeniach trybu
>(tekst przy starcie, grafika lo-res i 800x600). Nie udało mi się za goroba
>ustawić geometrii. To moje doœwiadczenie z 15", ale podejrzewam je o
>najgorsze.

A ja używam ProView 15" od jakiś 3 lat i wsio jest w porządku. Całkiem
niezłe częstotliwości (spoko wytrzymuje 1024x768 w 85Hz), a tańszy był od
Daewoo, Philips, CTX i innych, uznawanych za "lepsze".
Nie spotkałem się z problemem włączania/wyłączania. Pamięta wszystkie
potrzebne częstotliwości i rozdzielczości itd...

Ale jak już pisałem - jest dość stary, więc się może firma zeszmaciła...

--
"Error in USER.EXE - doctor visit recommended!"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists