Re: Niespotykany problem z modemem?

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 21 Mar 1999 - 23:08:42 MET

Przemo M napisał(a) w wiadomości: ...

>No coz... Dla mnie byl on niespotykany, bo z nikad pomocy, ale od dzis
>obiecuje czytac wylaczne fachowe teksty o pececie. Bede subskrybowac
peceta,
>a nie Chipa.

Słuchajcie, zaczynacie mnie wkurzać. Sami sobie dajecie świadectwo,
w jaki sposób potraficie czytać ze zrozumieniem. "Nie pamiętam, czyli nie
napisali", tak? Wobec tego powiem Wam, że "Chip" wspominał o tym już dawno
i trzeba było być niezłą pierdołą, żeby tego nie zauważyć! Sam właśnie
stamtąd się dowiedziałem!

>Przemo M

A. Bigor
(www.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)

Ps. Nie pracuję dla "Chipa". Po prostu nie lubię niesprawiedliwości.