Re: Asus v3400 Tnt 16Mb

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Sun 21 Mar 1999 - 21:59:13 MET

To jest wlasnie riva tnt ,prawie kazda gra sie wiesza ,prawie w kazdej cos
sie wiesza.Ja na szczescie oddalem rive na drugi dzien i kupuje
V2(widzialem u kumpla ,to jest to samo co riva Tnt).To,ze w kilku grach
przewaga jest na korzysc rivy ...to nie znaczy ,ze jest duzo lepsza .Sporo
gier wymaga patch-ow bo inaczej ciezko zagrac w cokolwiek
Sprzedaj Rive,kupV2 lub poczekaj na V3.

Mateusz Litwiniak napisał(a) w wiadomości: <36F55987.B9FEDAEF_at_qdnet.pl>...