Re: s3 virge a matrox G100

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 21 Mar 1999 - 20:43:24 MET

>jak chcesz mieć dobry obraz na monitorze to najlepiej od razu zapomnij
>o intelu740. =:D
>dawał obraz gorszy niż mój prehistoryczny Virge 3325. =:D
>poważnie...
hehe, chyba w koncu naprawde kupie tego matroxa (jak komus wcisne
virge'a ;(((, bo az tak na 3D mi nie zalezy, a wole sobie kupic np. SB
Live zamiast yamahy 724 ;)

>a teraz lepiej? =:D
oczywiscie;)

> Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."