Re: Powazny problem

Autor: Cielma Paweł (pcielma_at_enternet.pl)
Data: Sun 21 Mar 1999 - 19:06:56 MET

Pod nr 0202122 zaplaczcisz jak za polaczenia lokalne: (ale to i tak duzo).
Jak bedziesz mial isdn to wiem ze tylko 10% uzytkownikow TP SA moze je miec
wiec nie wiem czy w tej miejscowosci mozna to miec:) Ale jak mozna....to
cool, bo transfre danych jest spory i mozna uzywac interku i gadac prze
telefon:)
To wsio
Papa
Cielma Paweł.