Re: Notebook i nagrywarka CD

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 18:37:57 MET

Uzywalem przez rok hp6020epp (LPT-SCSI).
(x2/x6) z kompem stacjonarnym.
raczej bez problemow (easy cd pro / easy cd creator / win on cd).

sprzedalem ja tego samego dnia (pozdrowienia dla Adama), kiedy
dowiedzialem sie w necie, ze HP nie bedzie robil do niej driverow dla w98

- bo nagrywra chodzila dosc dobrze pod 95, ale pod 98 zaczela sie sypac.
nie chcialo mi sie wracac do starego systemu, wiec zmienilem nagrywarke na nowsza.

m227

The Undefined napisał(a) w wiadomości: <36f59b00.744952_at_news.tpnet.pl>...