Re: Dajcie mi Celerona 333, a puszczę go Wam na 500 (długie).

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 21 Mar 1999 - 01:58:51 MET

On 20 Mar 1999 15:36:13 +0100, apix_at_www.kki.net.pl wrote:

>masz racje po co
>skoro pomysl jest beznadziejny
>duza pojemnosc cieplna to nie duza przewodnosc cieplna
>jakbys chcial zrobic piecyk akumulacyjny to prosze bardzo
>ale kostka aluminium jest lepsza niz kostka prafiny

Zgadza sie, parafina w tym momencie ma robic nie za zamiennik
radiatora, tylko za "bufor", zgarniajacy na siebie cieplo powstale w
wyniku skoku temperatury na procu (np. po odpaleniu gierki :-).
Zeberka sa w dalszym ciagu bardzo mile widziane.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--