Re: Nowy Virus

Autor: Centrum zwalczania wirusow w mailach;) (bleys_at_ibm.com.pl)
Data: Sun 21 Mar 1999 - 02:52:20 MET

Tego typu wiesci przerabialismy juz chyba 2 dni temu. I jakos wszyscy
doszli do wniosku ze to bzdura. Tego typu maile same w
sobie maja cechy wirusa: zasmiecaja tysiace komputerow, sa wysylane
przez cwaniakow do naiwniakow, ktorzy dalej "infekuja"
innych urzytkownikow zachecajac ich do wysylania tej bzdury (bo przeciez
sam IBM ostrzega). Jak juz wspominalem, sa strony
poswiecone robieniu niemilych psikusow za pomaca skryptow dolaczonych do
maili (ktos mnie pytal o adres, ale czytalem o tym pol
roku i juz nie pamietam. Zawsze jest jeszcze astalavista, mozna
poszukac). Poniewaz problem jest znany od conajmniej 1,5 roku, to
ludze sie, ze nowe wersje Outlooka i Messengera maja juz pozatykane
dziury.
No to teraz ja ostrzegam. Ludzie, nie dajcie z siebie robic idiotow. Jak
ktos trafi na powazne informacje, niech je umiesci na liscie.
Ale nie dajcie sie nabierac jak przedszkolaki. Buzka

Bleys