Linux - instalacja , prosba o pomoc

Autor: BuBu (bubu_at_rubikon.net.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 16:11:19 MET

 Witam,
Dzisiaj instalowalem sobie Linuxa. Mam na dysku 3 partycje.
Dwie dosowe (Windows) oraz jedna przeznaczona na Linuxa.
Po instalacji Linuxa w bootloaderze LILO nie moglem wybrac
zadnego systemu do boot'owania oprocz linuxa. Dlaczego
nie bylo mozna wybrac w menu LILO partycji DOS'owych ?
Czy jest to spowodowane tym, ze partycje DOS'owe sa
w FAT32 ??? Poza tym w linuxowym fdisku nie moglem
stworzyc primary partition, tylko dwie logical (jedna na swap).
Nie bylo innej mozliwosci, pomimo iz w ksiazce
bylo napisane inaczej. Jesli ktos moze mi pomoc to prosze
o szybkie info (do poniedzialku musze oddac plytke z Linuxem).

                                        Pozdrawiam - Janusz