Re: Dajcie mi Celerona 333, a puszczę go Wam na 500 (długie).

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 13:58:17 MET

On Fri, 19 Mar 1999 13:42:48 GMT, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

>To na pewno nie jest wykonalne. Mnie chodziło o to, że samo
>jądro w pewnych punktach nagrzewa się tak szybko, iż wypromieniowanie
>powstającego ciepła jest niemożliwe, a to (w skrócie) prowadzi do zwisu.

A czy ja mowilem o 100% skutecznosci tego chlodzenia? Zreszta, jesli
core nagrzewa sie w takim tempie, ze nie da rady odpromieniowac
ciepla, to znaczy, ze proc jest o wiele za mocno podgoniony i tyle. A
parafina nie jest jakims cudownym na to panaceum, tylko ma pelnic role
bufora cieplnego przy gwaltownych skokach temperatury - w rozsadnych
granicach, oczywiscie.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--