Re: Samsung 900p ,czy reklamowac?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 11:27:27 MET

                 "Maciek Wisznicki" <bowi_at_polbox.com>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>Telefonowalem dzisiaj do sklepu w ktorym kupilem monitor (NAD, w Digitalu,
>w -wa) i oczywiscie odeslali mnie do serwisu.
>Zadzwonilem tam i facet powiedzial, ze najprawdopodobniej uda sie
>te wade usunac za pomoca jakiegos programu diagnostyczno-serwisowego. Wada
>kineskopu usunac softem? Czy aby nie wciskal mi jakiegos kitu?

powiem tyle:
jeżeli ta wada za bardzo Ci nie przeszkadza i jest widoczna tylko na
białym tle i do tego po dokładnym przyglądnięciu się rogu monitora to
ja bym nie bawił się w różnego rodzaju serwisy itd. - jeszcze bardziej
Ci go tam porozkręcają i dopiero wtedy będziesz miał nieciekawie.

> Nie wiem czy
>wogole zawozic go do serwisu, czy domagac sie wymiany.

jak koleś ze sklepu zgodzi się na wymianę to możesz spróbować. jeżeli
jednak ta wada jest prawie niezauważalna to szanse na wymianę monitora
są nikłe - wszystko zależy od sprzedawcy.

>Jak w tej chwili wyglada sprawa reklamacji? Czy sprzedawca ma obowiazek
>wymiany wadliwego sprzetu (4 dniowego), czy zalezy to tylko od jego dobrej
>woli?

AFAIR do pięciu dni od daty zakupu wg rękojmi powinien wymienić.

>Nie bardzo usmiecha mi sie obijanie miesiacami po serwisach.

czy ta rozbieżność jest aż tak cholernie widoczna?

>Dzieki za wszelkie sugestie.
>Maciek

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa