Re: Defaultowe napiecie na BH6 (zmiana)

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 08:21:37 MET

Czy zuko / Shark von Cygnus pamieta ze napisal cos takiego?

>jak wyciszyc wiatraczek od celera boxa?
jak nie jest lozyskowany to tak jak normalny;) Tyle tylko, ze musisz go
najpierw jakos zdjac/odkrecic/oderwac (wlasciwe podkreslic)
a jak normalny? normalnie:) musisz go rozebrac (odklejasz z dolu
naklejke, zdejmujesz "przecieta" podkladke zabezpieczajaca i wyjmujesz
"smiglo" wentylatorka). Teraz masz taka tulejke, w ktorej siedzialo
smiglo, i dajesz tam troche (nie za duzo!!!) smaru, albo specjalnej
oliwy uzywanej do smarowania jakiejs elektroniki czy cos takiego. Dla
pewnosci mozesz posmarowac tez walek od smigla.

Tylko pamietaj - nie smaruj lozyskowych!

>jak ustawiles na bh-6 103 mhz? ja nie moge, mam od razu 112
100MHz + wlaczone Turbo

><ciach>
>znowu mnie zagiales. mam firmowego boxa na bh-6 i moj wiatraczek ma 3700
>rpm.
No coz, ja mam "firmowe" AVC (???), jest to takie fajne pudeleczko na
celerona, ze calosc wyglada jak PentiumII;) Nawet duzy radiator, da sie
po obu stronach z boku podokrecac wiatraczki (obecnie mam w sumie 3, ale
uzywam tylko 2 bo trzeci tak buczy ze cala obudowa wpada w rezonans;)

>czy moj wiatraczek od boxa jest lozyskowy? jak rozpoznac?
nie wiem, nie mam box'a
jak jest napisane 'bearing ball' to na 99% jest lozyskowy (pozostale 1%
to nieuczciwi producenci chcacy nabrac klienta;))

Mechanicznie to w zwyklych krecic sie tylko oska ze smiglem, w
lozyskowych krecic sie tez taka "tulejka", do ktorej jest wlozona glowna
oska wiatraczka.

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."