Re: Troche bardziej refleksyjnie.... ( długie )

Autor: apix_at_www.kki.net.pl
Data: Sat 20 Mar 1999 - 07:19:27 MET

Czy naprawdę nie można inaczej walczyć
> z konkurencją niż bazować na wytartych w społeczeństwie informatycznym
> stereotypach ? ( patrz - panowie redaktorzy z Secret Service ) Kiedy to się
> skończy ?
nigdy,bo ludzie sa wygodni i leniwi, a stereotypy wygodne i proste

> Ja rozumiem, że Intel produkuje świetne procesory, co do ceny, to już bym
> mógł się kłócić :) ale czy inni nie mają prawa wybrać czegoś innego ?
maja , tylko musz tego chciec
> Dlaczego wszyscy mają mieć nalepkę Intel Inside(tm), a ktoś spoza ma być
> nazywany lamerem, frajerem itd. bo kupił sobie AMD. Bez sensu.

> K62 300 zapłaci mniej i będzie mógł dokupić sobie np. ram. Oczywiście nie
> mam nic do ludzi z Celeronami ( sam bym sobie kupił, ale kasy nie mam ),
> jednak ten panujący bezsens, doprowadza mnie do szału :((((
brak kasy , czy brak informacj na ktorym to braku inni robia kase?
:-)))

> Oczywiście jak to bywa, zaraz zacznie się na mnie nagonka " Kupił se
> K6-2 i tera objeżdza innych ". Tak kupiłem sobie K6-2 przed tym miałem
> 286/16 AMD, 386DX/40 AMD, AMD K5100, AMD K5166 i nie wstydzę
> się tego, jestem nawet dumny :))))
ale jednoczesnie wsciekly >:)
> i kupowałem je zawsze dla tego, bo
> były tansze. Może dlatego wkurza mnie ta niesprawiedliwość, jaka panuje
> obecnie. Niech każdy robi co chce. Ale od prasy i sprzedawców można
> się chyba domagać pewnej dozy trzeźwego spojrzenia na rynek, i
> uświadomienia sobie, że monopol się kończy. Ktoś musi wreszcie zwrócić
> na to uwagę.
>
> Yaqob

                                                                                        apix

--
KLUB SRODZIEMNOMORSKI http://www.klubsm.com.pl - ELITA PODROZNIKOW
Biuro Podrozy KLUB SRODZIEMNOMORSKI od 10 lat oferuje atrakcyjne wycieczki.