Re: Program ?

Autor: Voytec (voytec_at_vc.pl)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 23:56:16 MET

Tom napisał(a) w wiadomości: <7crrl6$p1d$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Hej.
>Potrzebny program do sciagania plikow ze stron www ,ktory umozliwia
>wznowienie sciagania po zerwaniu polaczenia. Ewentualnie gdzie go mozna
>szukac ? Pozdrawiam.

Najpopularniejszy jest GetRight, znajdziesz go na przyklad na CD dodawanych
do roznych czasopism...
Wedlug mnie 100x lapszy jest GetSmart, aby go znalezc zrob tak:

1. wejdz na: archie.icm.edu.pl
2. poszukaj pliku: gsfull.exe

GetSmart umozliwia sciaganie pliku w kilku procesach, co jest olbrzymia
zaleta tego programu...
Jak bys jeszcze cos potrzebowal wiedziec - daj znac...

Wojtek