Re: Troche bardziej refleksyjnie.... ( długie )

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 20:58:08 MET

Zgadzam sie z toba sam mam co prawda celerona A :O))
Ale mialem poprzednio AMD i bardzo sobie chwalilem
natomiast musze ci powiedziec ze niestety intel-e
sa jednak wydajniejsze.
Jedyny procesor z ktorego nie bylem zadowolony to cyrix
486 dx 2 66 pozniej joz nigdy nie kupowalem procesorow tego producenta
(zrazilem sie) komputer z tym procesorem to koszmar!
nie dosc ze ciagle mi sie wieszal w naj mniej odpowiednim momecie
to byl strasznie wolny (sprzedawca namowil mnie na niego
twierdzac ze jest bardzo szybki) , niestety nie znalem sie wtedy na
komputerach tak jak teraz ale z etycznego punktu widzenia zostalem
bezwstydnie oszukany.
Teraz wyobraz sobie taka sytuacje wchodzi klijent i pyta o procesor
np 350 Mhz ma byc szybki wydajny i bezproblemowy w 99 na 100
przypadkow sprzedajacy poleci intela i niestety to fakt bo np przy
niektorych grach
amd wymaga upgarde gry albo jakis hipotetycznych patch-y bez ktorych dziala
jak np. pentium 166 Wiec co robic jesli sprzedajacy ma sie tlumaczyc czemu
nie
dziala jakas gra lub dziala b. wolno. Sprzedawca woli isc po najmniejszej
lini oporu w
koncu to kupujacy placi za komputer nie on.
Pozdrawiam grupe Quick