Re: Plomba-gwarancja?

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 15:34:51 MET


Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: <36fe4a98.4859758_at_news.lublin.pl>...

>A _kazdy_ nasz klient ma prawo jesli ma chec obejrzec komputer przed
>zakupem, zobaczyc jakie ma czesci, jakiej firmy itp. Poza tym na
>gwarancji sa dokladnie wyszczegolnione wszystkie podzespoly wraz z ich
>s/n.

Właśnie tak.
Ja zakładam stickersy przy kliencie.
Mało tego często klienci proszą o założenie stickersa np. po rozbudowie
sprzętu w okresie pogwarancyjnym w obawie przed ciekawskim synem, który już
coś tam próbował majstrować.
Po słynnej aferze w jednej z lokalnych firm, w której pracownicy
downgrade'owali sprzęt firmowy ;))), obowiązkowo każdy dostawca komputerów
musi je plombować.

Chester EM



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:19:56 MET DST