TP S.A. - proœba o pomoc!

Autor: Franz (raz987_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 22:36:49 MET

    Spróbuje strescic mój problem w miare jasno. Otóz mam polaczony modem i
telefon do jednego gniazdka dwuwejsciowego (jedno wejscie na modem, drugie
na telefon przy czym wejscie na telefon jest jeszcze stare tzn. z piecioma
wystajacymi bolcami). I czasami mam taka sytuacje: gdy wlaczony do gniazdka,
ale bez polaczenia z siecia!, jest równoczesnie modem i telefon, to nie
moge wejsc do internetu, bo "zajete", ale gdy potem podnosze sluchawke
telefonu to od razu mam tez sygnal zajete, musze gramolic sie pod stól
wyciagnac wtyczke modemu i dopiero wtedy moge sobie podzwonic. Gdy jednak
wyciagam wtyczke telefonu to do internetu dostac sie nie moge, bo ciagle
jest zajete. Po jakims czasie to mija(tzn. dwie wtyczki w jednym gniazdfu
sobie nie przeszkadzaja), ale przez ten czas moge jedynie czekac az to sie
naprawi "samo". Czy moze ktos wie o co tu chodzi, co moze trzeba zrobic?
Z góry dziekuje i pozdrawiam - Franz