partycje

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 22:16:56 MET

mam dysk ustawiony w biosie jako lba.
mam tez takie partycje:
250mb (fat16) - dos622
850mb (fat32) - win98
850mb (ntfs) - tu bedzie winnt
9gb (fat32) - bez systemu
1gb (linux) - linux.
pod w98 scandisk mowi mi, ze na koncu partycji (tej duzej) wykryl jakis
blad i kaze mi sie upewnic, czy wszystko jest dobrze skonfigurowane.
potem leci dalej i nie widzi juz zadnych bledow. partycje robilem pod
linuxem. czy mam ten komunikat scandiska olac, czy sie martwic? aha,
scandisk cos tam mowi, ze moze cos z lba jest nie tak. jakby co, to moge
jeszcze ustawic dysk na normal. wiec: martwic sie, czy olac? thx.

   zuko / Shark von Cygnus

e-mail: m_zuq_at_friko7.onet.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq
A VIVA DEPECHE MODE ! ! !