Re: Czy UPS mi pomoze?

Autor: AK (kolmera_at_friko7.onet.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 20:48:28 MET

Komputer mam podlaczony do gniazdka, do którego napiecie jest doprowadzane
dwoma przewodami.
Lodówka raczej nie chce sie zajmowac.
Chyba najtanszy UPS nie jest az taki drogi?

apix_at_kki.net.pl napisał(a) w wiadomoœci:
<199903181501.QAA06626_at_www.kki.net.pl>...
:
:From: "AK" <kolmera_at_friko7.onet.pl>
:
:> Piszę tu pierwszy raz więc pozdrawiam wszystkich na grupie.
:>
:> Mam problem z moim komputerem, a dokładnie z napięciem zasilającym.
:> Otóż gdy w domu włącza się jakieś większe urządzenie (np. lodówka) słyszę
:> trzaski w głośnikach no i czasem podczas takich trzasków prawie wiesza
się
:> myszka tzn. chodzi tylko pionowo, ale po chwili jej przechodzi i działa
:> normalnie. Oczywiście mam nowy zasilacz (poprzedni przestał wytwarzać -5V
:> ale i tak wszystko działało).
:> No i mam pytanie, czy jakiś najtańszy UPS (np. na 2 minuty) coś poradzi
na
:> ten problem - czy lepiej przefiltruje napięcie niż zwykła listwa
zasilająca?
:> Czy może jest inne rozwiązanie tego problemu?
:>
:> Dzięki za wszelkie rady
:>
:> AK
:lepiej sprawdz czy twoja siec ma instalacje trojprzewodowa to
:znaczy czy ziemia ochronna nie jest polaczona z faza zerowa
:zamiast z uziemieniem
:polaczenie ziemi ochronnej z faza zerowa powoduje ze
:cale nisko napieciowe zasilanie jest podatne na zaklocenia
:przenoszone przez siec energetyczna
:powinienes sie zajac raczej lodowka ktorej filtr
:przeciwzakloceniowy nie dziala skutecznie oraz wlasciwym
:wykonaniem
:instalacji zasilajacej, jest to tanszy sposob na pozbycie sie
:zaklocen
:
: apix
:
:
:
:--
:KLUB SRODZIEMNOMORSKI http://www.klubsm.com.pl - ELITA PODROZNIKOW
:Biuro Podrozy KLUB SRODZIEMNOMORSKI od 10 lat oferuje atrakcyjne wycieczki.
:
:KKI - Krakowski Komercyjny Internet - To jest miejsce na reklame Twojej
firmy
:Kontakt- mailto:biuro_at_kki.pl , tel. (012) 4294287