Re: Niespotykany problem z modemem?

Autor: Przemo M (madon_at_magic.ic.com.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 18:55:30 MET

eLKa napisał(a) w wiadomości:

>Problem spotykany i to bardzo czesto.

Wiec wypada mi przeprosic za zasmiecanie newsow, co niniejszym czynie.

>Pan Informatyk i SAD sie na tym nie znaja.
>Chip sie na niczym nie zna tylko na szmalu za reklamy :)))

Kiedys bym nie uwierzyl, ale teraz potwierdzam

>A Ty :
>Wylacz w ustawieniach dialup opcje - Zaloguj sie do sieci.
>I po klopocie, taki to smiec te Win98 :(((((

Jak reka odjal. DZIEKI ! ;o)

>A teraz idz i oswiec Pana Informatyka i caly SAD :))

Informatyk z pracy jest wporzo. Nie zna 98, ale podal mi trop.
Ale zarechocze z kwalifikacji tego z sadu ... :)

>A potem napisz do Chipa :)) ale prostym jezykiem bo nie pojma :)),
>chyba ze zaproponujesz im platna reklame albo dwa lepsze wozy do
>testowania na pare lat :)))

Szkoda papieru, nie skumaja...

Serdeczne dzieki. Nigdy bym sam nie wpadl na to, ze nie trzeba sie logowac.

Pozdrawiam

--
Przemo M
   IIIIIIII