Ostateczne rozwiązanie: Do użytkowników skanerów M

Autor: FaSOL (koto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 16:59:14 MET

On Wed, 17 Mar 1999 23:26:36 +0100, Michał R. Hoffmann <misiek_at_knm.org.pl>
wrote:
> [...]
>wywala się katalog %windir%\TWAIN32, oraz pliki w %windir%:
>twain*.*
>twunk*.*
>oraz o ile pamiętam plik w %windir%\system32\_tu nie pamiętam co_\dxm*.sys
>czy jakoś tak. W każdym razie ten zgłaszał jako problematyczny.
>no i usunąć wszystkie podejrzane wpisy do rejestru. (zawierające
>twain/twunk o ile nie należą do jakiegoś programu typu Photoshop)
>
>a następnie instaluje starsze sterowniki. Z tego co wiem, to zbabolili
>sprawę dając tam sterowniki nie do 12000SP a do 1200 SP III.
Na pewno to zrobili. Sprawdzalem
>sądzę, że pod w95 będzie podobnie.
I jest.

A oto rozwiązanie:
Odinstalowałem sćiągnięty sterownik (a4scsi22.exe) ->menu start\scsi
scanner\uninstall
Znikły problemy, ale niestety razem z Twainem32

Zainstalowałem ten sterownik jeszcze raz, ale używając opcji: other scsi
adapter (must have drivers installed) - mimo, że mam kontroler dtc, który
tam widniał w drugiej opcji.

Restart i gotowe.

Widocznie błędny był sterownik do kontrolera dtc (który też się instalował)

Teraz mam 16bit: scanexpress 12000sp - z instalacji "fabrycznej"
                mustek a4scsi - z instalacji ww. patcha
        32bit: mustek a4 scsi.

Teraz pytanko(mądry Polak po szkodzie): co tak właściwie daje ten 32bit
Twain? (opcje i przebieg skanowania taki sam, też zawiesza myszkę/procesor
podczas skanu)

FaSOL