Epson Stylus 440 vs HP695C

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 17 Mar 1999 - 20:44:15 MET

Pawel Paluszynski wrote:

 PP> Przedwczoraj (szczera prawda) przyszla klientka z synem do sklepu z
 PP> Epsonem Stylus 300 ktory nie drukowal, mimo, ze mial tusz. Babka mowila,
 PP> ze odstawila drukarke na 3 miesiace i nie uzywala jej. Wystarczylo
 PP> wylko dwukrotnie wlaczyc opcje czyszczenia glowicy i po klopocie.
 PP> Spodkalem sie wczesniej z dwoma identycznymi przypadkami, gdzie
 PP> wystarczylo przeplukac. Widocznie nie kazdym sie chce czytac instrukcje.

Spodkać to się mogłeś ze spodkiem.... A do do trzech przypadków, w których się
udało, ma sie to nijak do dziesiątek płaczących klientów, którym serwis
zaśpiewał za naprawę cenę niemal równą cenie nowej drukarki.
Na dokładkę serwis nie uznaje gwarancji na głowice...

 PP> I co z tego? Chocbys dostawal trzy nowe glowice i tak nie wydrukuja
 PP> one w takiej jakosci jak Epson!

Zależy _czego_ nie wydrukuje, bo jakości druku tekstu w HP niewiele można
zarzucić. Nie każdy żąda od drukarki fotorealistycznych wydruków - są tacy,
którzy od czasu do czasu drukują prostą grafikę, a w większości wypadków zajmują
się drukowaniem tekstu.
Poza tym - to nie czasy HP500C, która nie bardzo nadawała się do drukowania
nawet prostych, kolorowych wykresów. Mnie osobiście naprawdę nie podnieca
drukowanie obrazka GIF 800x600x8bpp na całej kartce formatu A4 z rozdzielczością
drukarki 720 czy 1440 dpi - to jest po prostu przerost formy nad treścią i tyle.
Śmieszy mnie to równie, jak skanowanie obrazków z rozdzielczością 600 dpi i
drukowanie potem na atramentówce - dlaczego - pomyśl...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl