Re: Która Riva lepsza?

Autor: Zbyszek Litwin (litwin_at_canon.com.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 16:24:26 MET

>Niegdy mnie to nie spotkało. Może najpierw ustal o jakim sprzęcie,
>systemie i sterownikach mówisz. Kiedy ostatnio sprawdzałeś Diamonda? Nie
>wiesz, że do wypuszczenia Detonatora walił lepsze sterowniki niż
>Creative? A v255 była pierwszymi sterownikami opartymi na Detonatorze
>(jeszcze przed nVidią). Aktualne drivery diamonda są IMHO nie gorsze niż
>Creativa ale średnio mnie to interesuje bo i tak używam nVidii.

to nie ma znaczenia jakiego przetu uzywasz. diamond czy creativ sa dla
komputerow nie dla wybranych sprzetow wiec od jakiegos pulapu jakopsciowego
powinny dzialac na kazdej dzis bedacej w sprzedazy plycie(z tnt)

>Jak ktoś chce bulić za Retail. Forsaken i Incoming to delikatnie mówiąc
>starocie.

byc moze. ale to juz jest cos.

>Ale serwować ludziom takie teksty bo Ci się nazwa bardziej podoba ???
>:-)

gdyby mi sie nie podobala napisalby ze mi sie nie podoba. jasne jak slonce.
skoro cos mi sie podoba to mowie ze mi sie podoba!!! i kropka!

>Ja też ale na zupełnie inne.

na jakie?

>To rozumiem. Jak komuś zależy na TV in to jest skazany na Asus'a.

lub diamonda z tv out

>Dla mnie szkoda czasu.

byc moze jeszcze tego nie doceniasz ale uwierz mi ze przyjdzie kiedys taki
dzien ze twoj system nad ktorym siediales 2 miechy zeby go skonfigurowac
nagle sie sypnal. i co wtedy ?
gdybys wiedzial co gdzie i kiedy moze bys go nie instalowal drugi raz....
wtedy pewnie pomyslisz ze nie szkoda by bylo ci czasu.
ale taki jest urok pieprzonych gwindoli!!!

>Każdy może mieć inne podejście. Ale należy zawsze informować, że jest to
>własne zdanie. Teraz przedstawie moje :

a jak myslisz czyje to jest zdanie. nie boj sie tego wszystkiego nie
dyktowala mi mamusia co znaczy samo przez sie ze to jest moje zdanie!

to nara
spaced