Re: Dajcie mi Celerona 333, a puszczę go Wam na 500 (długie).

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 16:01:16 MET

A. Bigor napisał w wiadomości: ...
>Ano właśnie. Mówi się, że Celeron 333 bardzo rzadko chodzi na 500 MHz.
>(...)

Zapomniałem dodać, że Selerek jest OEM i że nie biorę żadnej
odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku
stosowania moich rad. ;-)

    Dziś zajrzałem do kompa, żeby pogłaskać Celerona za dobre sprawowanie.
Podczas wykonywania tej czynności zauważyłem, że jeden z zatrzasków
mocujących radiator nie zaskoczył całkowicie i całość była pod ukosem,
a nie stykała się w pełni z obudową procesora. Umieściłem wszystko
jak należy. Właśnie teraz mijają trzy godziny od momentu,
gdy puściłem Unreal. Nic się jeszcze nie zawiesiło, tylko komputer
jakby trochę wolniej chodzi (Unreal w tle ;-).

Jestem szczęściarz?

A. Bigor
(www.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)