Re: i740 + ZidaBX98 (problem)

Autor: Zoltar (zoltar_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 01:47:29 MET

Trebor napisał(a) w wiadomości: <36EFE2A5.B43B6ABD_at_ds2.pg.gda.pl>...
>Jesteś pewien, że chipset VIA??
>Kumpel ma coś podobnego
>(Jaton i740 8Mb + Zida BXI98 - ale tam jest chyba intel BX,
>tak przynajmniej jest na opakowaniu, bo nie zdejmowałem obudowy)
>i pod Win'98 wszystko jest OK)

Oczywiscie ze na Via

wyjasniam:
Zida BX98 jest na VIA
ZidaBXI98 jest na BX

Ta plyta ma prawo nie chodzic z intelem (niestety).
Wiem bo u mnie w firmie skladalismy na nich zestawy.
Niewiele kart na intelu chcialo z nia wspolpracowac.
Opisanych wyzej problemow nie moglismy za cholere
rozwiazac i nie wsadzalismy Ineli do tych plyt.

Niestety nie znam odpowiedzi na w/w problem innej
niz wymiana karty na nieintelowska albo plyty na intelowska.

Pozdrawiam.