Re: Szukam pliku

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 01:09:18 MET

Cześć,

Albert <albert_at_canpol.pl> wrote in article
<98SH2.3574$U1.605523_at_news.tpnet.pl>...
> Witam
>
> Poszukuje do takiej jednej gierki pliku : VCT32150.DLL
> Jakby ktos z was mial to prosilbym o pchniecie na priva.
> z gory dziekuje
>
> A tak przy okazji : dlaczego ja tego pliku u siebie na compie nie mam

Będę zgadywał - żaden program tego nie potrzebuje, to nie został
zainstalowany? Albo wywaliłeś go?

i czy
> to zle ze nie mam ?

Jakiś program się skarży, że brakuje tego pliku, i nie chodzi? Jak tak to
źle. Jak nie (i tylko komputer w trakcie startu powiadamia o braku ww.) to
zapewne to jest sam wpis w rejestrze pozostały po odinstalowaniu jakiegoś
programu używającego tego. Popatrz w rejestrze i wywal wpis, zrestartuj -
gotowe.

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz