Problem z karta dzwiekowa pod Win'98...

Autor: Arek Piotrowski (arekp_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 17 Mar 1999 - 21:21:19 MET

Pojawia mi sie taki error przy uruchomieniu programu do odtwarzania dzwieku
i nie wiem co zrobic...

Input Device Error
MMSYSTEM032 Okreslony format nie moze byc przetlumaczony ani obslugiwany.
Zastosuj funkcje zdolnosci w celu przejrzenia obslugiwanych formatow.

i drugi zaraz po tym...
Input Device Error
MMSYSTEM005 Podane dojscie urzadzenia jest nieprawidlowe

Nigdzie takiej funkcji zdolnosci nie moglem znalezc :( Moja karta dzwiekowa
to:
ESS1868 (kompatybilna z SB16) posiada full-duplex. Sterowniki z 15.05.98 i
chyba nie ma nowszych...

Co radzicie?

--
<< Arkadiusz Piotrowski <----------------------> http://www.arek.cp.pl >>