Re: Plomba-gwarancja?

Autor: Rysiek (rych_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Mar 1999 - 22:06:38 MET

leszek wrote in message <36ee55fc.0_at_news.vogel.pl>...
>M.D.B. Czop napisał(a) w wiadomości: ...

>Wprowadziliśmy plombowanie ok. 18 miesięcy temu. Do tego czasu ilość
usterek
>wynikających z niewłaściwie działajacych urządzeń stanowiła ok 40%
>wszystkich wykonywanych przez nas serwisów.
>Po wprowadzeniu plombowania spadła do ok. 3% (!!!!!!!)

To dlaczego nie są plombowane prawdziwe PC ?
Widziałem dużo różnego sprzętu w cenie od kilkuset USD do kilkuset kUSD.
Widziałem też klika składaków typu Optimus, ADAX oraz takich bez nazwy.
Regułą jest plombowanie składaków ponieważ po otwarciu czegoś takiego
może czasami wypaść szczęka z wrażenia.
Być może zdarzają się chlubne wyjątki, ale ja nie widziałem.
Pracowałem w firmie w której pracownicy na biurkach mieli firmowy sprzęt, a
do
domu kupowali sobie niektórzy składaki - bo troche taniej. 90 % tych
składaków w ciągu tygodnia
trafiało na moje biurko lub kolegi (kolega kupił ADAXa i też go musiał
przynieść - w serwisie źle zainstalowano modem, warczał wentylator zasilacza
i nieodpowiednia pamięć).
Jeżeli firma nie ma się czego wstydzić to nie plombuje sprzętu.
O tym jaki kit wciskają klientom pracownicy serwisów od składaków szkoda
pisać.
Gdyby było prawdą że to klienci psują komputery to takie firmy jak DELL,
COMPAQ, DIGITAL już dawno zajęłyby się sprzedażą paliw lub alkoholu.
Jeżeli komputer są dobrze zrobiony to klient musiałby się mocno starać żeby
go zepsuć.
Rysiek