Program do ratowania partycji - pomocy !

Autor: Krzysztof Nowak (please_at_reply.in.newsgroup)
Data: Wed 17 Mar 1999 - 18:41:42 MET

Sprawa wyglada tak:
na dyku z FAT 32 (W95) partycja extended miala dwa dyski logiczne i jak nie trudno
sie domyslec zostala skasowana "przypdakiem" :-(
Wyglada na to, ze FAT logicznych dyskow jest w porzadku, bo mozna odczytac
pozycje sektorow poczatku i konca (nie fdyskiem, ktory widzi teraz jedna
wielka extended D). Fizycznie dysk nie zosał sformatowany.
Moja wielka prosba: czy mozecie sie podzielic informacja na temat
odzyskiwania danych z dyskow logicznych w takich przypadkach ? jakis program,
edytor low level ?
To dla mnie powazna sprawa, prosze o szybka odpowiedz na grupie i z gory
dziekuje.

Krzycho