Re: Najlepszy CDek do zgrywania audio ?

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 Mar 1999 - 10:43:17 MET

Cześć Sylwek

Cdromy LG mają słabą korekcję błędów . Do zgrywania traków z duza prędkością
polecam teac , Plextor ,Asus . Mają one o wiele lepszą korekcję błędów i
dzieki temu mogą zgrywać tracki z większą prędkością .
U mnie Windac pozwala sciągać tracki z prędkością 19x !!!
Jednak ja podczas zgrywania tracków używam funkcji jittercorection i
prędkość spada do 4-5X. Jest to i tak bardzo dobry wynik gdyż na LG32
prędkość spada do około 1X.
Przy prędkości 19x czasami (bardzo rzadko) pojawiaja się trzaski .

Ps. Ostatnio zgrywałem z prędkościa 19x jedną całą płytę AudioCD
(nową,orginalnie zapakowaną) i nie było żadnych trzasków !!!.

Sprzęt mam podłączony do amplitunera Pioneer VSX-505 (wyższy model) i kloumn
B&W DM302 , karta muz. Diamond S90.

<36EF768C.F6E94682_at_omega.com.pl>...