Re: Za ile teraz mozna kupic Monster 3dfx i myszke z koleczkiem ?

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Mar 1999 - 22:50:51 MET

>Ile kosztuje teraz 3dfx, najlepiej ten oryginalny, nie jakieś tam
>Heliosy itp. Cena powinna sporo spasc, bo teraz kroluje 3dfx II.
>
>Z innej beki. Podobaja mi sie ostatnio myszki z takim
>"przycisko-koleczniem". Ciekawi mie tez ich cena.
>
>Sorry, ze tak tylko pytam, ale dawno nie bylem na gieldzie, o ile
>wogole jeszcze istnieje (Grzyb).

Co do 3dfx to lepiej doluz sobie 200 zloty i kup voodoo 2 bo _nowy_
voodoo 1 kosztuje 230 zl !!!!! A co do Heliosa to te karty sa bardzo
dobre! Mam takowa juz od ponad roku (v1) i spisuje sie poprawnie. Jesli
nie chcesz za duzo wydac to moze lepiej odkupic do kogos 3dfx'a? Bo wg
mnie 230 zl to stanowczo za duzo - nie dal bym wiecej niz 150 zl za
nowego ...
Co do myszy to polecam Logitecha z rolka za 65 zloty mozna juz kupic na
grzybie w wersji OEM - jedyny mankament ze jest szara a nie biala - ale
dziala tak samo!! i budowa ta sama!

 Michal Piotrkowicz
       moll47u_at_priv.onet.pl
-=< http://www.cconline.com.pl >=-