Re: Wspolpraca dyskow WD i Quantum ?

Autor: SpXpL (spxpl_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Mar 1999 - 21:18:06 MET

Piotr Gasior wrote:

> Witam!
> Czy twardziele UDMA WD i Quantum beda chodzic bez problemow na jednej
> tasiemce (kanale) IDE - master Quantum 6,4 GB Fireball EX UDMA; slave
> WD Caviar 2,5 GB UDMA?
> Mam do wyboru w podobnej cenie WD 8,4 GB i Fireball EX 6,4.
> Co polecacie?
> Pozdrawiam!

Witam!
U mnie chodzi bezproblemu Quantum Fireball 3,2 z WD 3,1!
Z moich doswiadczen wynika, ze WD to niesamowita masowka, nie sa to dobre
(moim zdaniem) dyski. Mialem z nimi DUUUUZO problemow. A z Quantum mialem
tylko jeden: gdzis zapodziala mi sie srobka do przykrecenia go! Poza tym
Quantum jest o wiele cichszy (chyba slyszysz roznice)