Re: Ostrzegam przed CD-RW

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 16 Mar 1999 - 18:10:25 MET

Hi,

Krzysztof Kowalski wrote:

> Radoslawie, ja nie tylko chuchalem na nie i dmuchalem, ale wymylem
> pod zimna woda, potem pod cieplejsza i mydlem, splukalem obficie i
> zadne z tych gusel nie pomogly. A mialem wyjatkowego pecha, bo
> wcielo mi programy z katalogu 'Tools'. :-(

Spróbuj jeszcze odczytać inną płytkę RW, a potem włożyć tą.
Tak BTW to już chyba jest DirectCD 2.5a (jeżeli nie nowszy).

> Zwroc uwage, ze nagrywarka w ogole niczego na tej plytce felernej
> nie widzi.

A widzi zajęte miejsce, czy tak jakby płytka była czysta? U mnie
widział jeden plik, ale wykazywał zajęte miejsce. Po kilku
wyjęciach/włożeniach wreszcie pokazał wszystko.

> To musi byc cos z tym plastikiem, przeciez sama plytka jest
> przeznaczona do ograniczonej ilosci nagran. Moze q*de slabszy
> strumien swietlny czytnika w jakis sposob naruszyl strukture???

Zakładają około 10000 operacji zapisu, czyli co najmniej rok
użytkowania. Jak na razie RW nie są aż tak popularne, żeby
stwierdzić, czy żyją dłużej, czy też ten rok to już ich
koniec.

> [...]
> odczytac sekwencyjny zapis danych na plytce. Ale to takie moje
> spekulacje, czy jest cos takiego?

Nie słyszałem.

--
Pozdrowienia,