Re: Jaką drukarką atramentową najlepiej kupić ???

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Tue 16 Feb 1999 - 17:43:54 MET

>From: "Xylodius" <xylodius_at_prodigy.net>

> Co ci sie nie podoba ? Mnie w zyciu padl tylko jeden Epson, a mianowicie
> poczciwa 600 a to dlatego, ze niefortunnie wciagnela papier pomiawszy go
> i polamala sobie jakies tam prowadnice. Epson na drugi dzien po poludniu
> przyslal do firmy nowa drukarke (zawiadomilismy ich wieczorem poprzedniego
> dnia).
>

> --
> Xylodius
> * * *
wlasnie , a ile bys zaplacil za naprawe po gwarancji
co do glowicy oficjalne stanowisko serwisu w przypadku
zatkania , brzmialo wina uzytkownika,
poniewaz akurat minal
miesiac od daty zakonczenia okresu gwarancji wolalem kupic
hp za cene glowicy =~ cenie nowego epsona
jak widac z grupy nie jest to odosobniony przypadek
dlatego gdy ktos drukuje w niewielkich ilosciach w duzych
odstepach czasu, bezpieczniej jest nie miec epsona.
tak samo jest z innymi drukarkami np. zachwala sie drukarki
laserowe z bebnami o duzej trwalosci ale bebny te sa duzo drozsze
od innych i uszkodzenie bebna przez jakis przypadkowy twardszy
pylek powoduje ze przy malej ilosci wydrukow bedziemy musieli to
znosic przez caly czas, a uszkodzenie to jest bardziej
prawdopodobne dla dluzej eksploatowanego urzadzenia.
w kazdym przypadku nalezy zastanowic sie nie tylko nad cenna
ale jak to sie bedzie rozkladalo w czasie i jak na cene eksploatacji
wplyna takie czynniki jak awarie.
o glowicach epsona pisze , gdyz zwraca sie w ten sposob uwage
potencjalnego uzytkownika na problem, ktory istnieje i na ktory
moglby nie zwrocic uwagi,
 w mysl hasla :
"Czlowiek poinformowany jest niebezpieczny :-) dla wladzy"( tu
sprzedawcy)

                                                                                apix

--
Wyslano przez bezplatny serwer KKI - www.kki.net.pl
 To jest miejsce na reklame Twojej FIRMY !