Re: Quake 3

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Tue 16 Mar 1999 - 16:22:44 MET


                 Kris <kris_at_hardware.com.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>Tak. Bez bólu. Na TnT i Savage3D. Jakiś optymista dodał do tej alpha
>(napisanej w OpenGL) patch umożliwiający pracę z 3Dfx więc wystarczy
>wywalić z gry opengl32.dll dla VooDoo i jechać na ICD danej karty.

... że sie spytam: na VooDoo1 to chyba to za szybko nie chodzi? =:D

>Kris.

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl
                             www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:19:27 MET DST