RGB w CTX1792Futura/RivaTNT

Autor: Coyote (gildor_at_atom.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 15:28:36 MET

heloo

kupilem sobie wczoraj kabelek polaczeniowy monitor<->grafika,
wspominalem tydzien temu, ze to przetestuje wic tak zrobilem
z jednej strony bnc (zlacza tzw. RGB), a z drugiej tradycyjnie
(na gieldzie 60PLN)

podobno mialo byc lepiej...
niestety jest gorzej
na ekranie okienka tworza cienie, w zasadzie kazdy element jest podwojny

wydaje mi sie, ze kolorystycznie jest lepiej, kolory sa bardziej
nasycone
ale te cienie.... mnie wqrzaja

bycmoze to ze moj CTX ma takie ladne wyjscia ale cos niedopracowane...
a moze to problem grafiki....
a moze powinienem miec oryginalny takowy kabelek od firmy...
tego nie wiem, w kazdym razie nie polecam tak drogiego experymentu

moze jakies uwagi ?

-coyote