Re: Wymagania DVD

Autor: Coyote (gildor_at_atom.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 15:19:30 MET

> dla napędu - złącze EIDE (IDE?) lub SCSI (w zależności od wersji)

dla software'owego dekodowania conajmniej jakis PII (ja mam 400mhz :))
sporo ramu (64mb powinno wystarczyc) i dobra grafika (u mnie 256 RAM i
RivaTNT)
polecam stworzenie ramdriva i wrzucenie tam softu
pracyje mi spox, wylaczam dyski i w zasadzie nie mam skokow na ekranie,
no moze nieznaczne ale nie przeszkadzajace
jedynie co mnie denerwuje to chwilowe grzebanie czegos po dysku
podobno jest to okresowy scandisk lub defragmentator, ale nie wiem gdzie
to sie wylacza (mam win98)