Re: Internet spod DOS????

Autor: Tomasz Sopyło (airwolf_at_astercity.net)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 14:34:06 MET

>Jak uruchomic internet spod DOS? Jakie programy sa potrzebne?
>Z tego co pamietam, poczte obsluguje Pegasus, a czy jest jakas przegladarka
>www? Domyslam sie, ze powinna byc jakas dosowa wersja lynxa, czy jest cos
>jeszcze?

Jest dosowa wersja Lynx'a, jest dosowy Pegasus Mail
ale potrzebny jest jeszcze jakiś dialer...
Swego czasu próbowałem się w to bawić, jednak
nie znalazłem żadnego dialera dzięki któremu
powiodło by mi się połączenie z tpsa...
Jest też bardzo fajna graficzna przeglądarka
Archne (obsługa od CGA do SVGA)
która w sobie zawiera już dialer,
nie miałem okazji jednak jej przetestować...

--
Pozdrawiam
   Tomasz Sopyło