USB i Fic VA503+ ??

Autor: W.S. (wojtek_at_tlkrakow.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 07:16:59 MET

Witam !
Mam pytanie jak zainstalować obsługę USB dla ww. płyty w Windows98PL.
Gdy zmieniałem płytę (z 486) bez przeinstalowywania systemu przy pierwszym
uruchomieniu Win98PL zainstalował sobie sterowniki i było wszystko OK, ale
gdy teraz przeinstalowywałem system mam komunikat że przy próbie ładowania
sterownika dla tego urządzenia system przestał odpowiadać i instalacja
została zaniechana i przycisk aktualizuj sterownik ale po aktualizacji się
wiesza i musiałem wyłączyć USB w BIOS-ie.

Wojtek