Re: Do użytkowników skanerów Mustek

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 10:36:53 MET

FaSOL napisał:

> Posiadam skaner Mustek ScanExpress 12000 SP z kontrolerem SCSI dołączonym do
> skanera (model DTC 3181X/3151X)

> .Ewentualnie jakie¶ inne sugestie?
> Czy kto¶ spotkał się z podobnym problemem?

Szanowny Kolego
Najpierw podaj na której windzie pracujesz jak na 95 to moge ci pomóc
mam ten typ Musteka od 1.5 roku i strasznie sie na początku namęczyłem
Należy zainstalować najpierw oryginalny sterownik do karty z dyskietki dołączonej
do skanera.
Następnie zainstalować oprogramowanie z płyty dołączoen do skanera
instaluje sterownik twain 32 tekst bridge OCR photoplusa i badziewiasty programik
pt" scandesktop"który zachowuje się w sposób nieobliczalny (nawet nie próbuj go
uruchamiać. Następnie trzeba wywalić z autostartu jaki¶ szajs który udaje
kontroler stanu
skanera (zapomniałem już jak to g... się nazywa) potem nalezy wykonać reinstalację

sterownika twain 32 programem ze strony www.mustek.com, (program nazywa się
SE12SP_e.exe natepnie upgrade programem S12SP_~1.exe - niestety kopiowałem go
póĽniej NCdos i rozmyła mi się końcówka nazwy. Następnie skopiowałem plik
mustek.inf (też ze stronu musteka) po 2 restartach windy wszystko poszło.
I jak do tej pory działa całkiem przyzwoicie - próbowałem z photoshopem 5,
recognitą 3.0, Corelem 7 i 8 i można wytrzymać
Spróbuj ¶ciągnąć te pliki, a jak by¶ chciał gotowce to skrobnij na
bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl

      Pozdrowienia Maciej
                                      PS ciekaw jestem jak Ci się sprawją
plastikowe zawiasy