Re: Mam problem z instalacją modemu zoltrix PHANTOM 56k w Winnt 4.0

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 14 Mar 1999 - 22:38:08 MET

>tez pamietam taki watek z ktorego wynikalo ze ten modem chodzi tylko
>pod win95/98, do dzisiaj nie wiem czy komus sie udalo go odpalic pod
>nt
Nie, niektórym ponoć udało się go odpalić. Zresztą, są do niego sterowniki
dla NT, więc chyba to nie jest pic na wodę. W każdym razie mnie się
go uruchomić nie udało mimo kilkunastu dni prób (pod koniec
rzygać mi się chciało od restartowania NT).

A. Bigor
(www.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)