Re: HDD 4,3 GB CAVIAR

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_medianet.pl)
Data: Sun 14 Mar 1999 - 19:15:31 MET

On Sat, 13 Mar 1999 15:16:30 GMT, "Dariusz Pakowski"
<antim_at_kki.net.pl> wrote:

>Jak to bez sensu? Robia Cie w balona. Nie daj sie.
>Podaj nazwisko lub nazwe firmy, od której to kupiles.

Kit o bezsensownosci 3letnich gwarancji wciskala inna
firma na Grzybie innemu klientowi .Ja natomiast mialem
w gwarancji napisane 1rok ale wtedy nie wiedzialem ze
na dyski powinna byc dluzsza.
Jesli jest np mozliwosc wymiany u dystrybutora tych dyskow to
napiszcie bo firma MACOMP z Warszawy predzej napusci na mnie
uzbrojonych sprzedawcow? niz mi pomoze (wnioskuje tak po przejsciach
ktore z nimi mialem).
 za dysk zaplacilem w cale nie mala kwote, po prostu nie znalem
jeszcze tej gieldy (czytaj : nie nacialem sie x razy)

Bigkret

Robert Wojciechowski
Bigkret Bigkret Bigkret
bigkret_at_medianet.pl