Re: Prosba o pomoc...

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Mar 1999 - 16:12:06 MET

W dniu Thu, 04 Mar 1999 11:57:52 GMT, "KriS" <kris_at_asco.com.pl>
napisał(a):

>- CREATIVE PCWORKS 4PTSURROUND

Znam tylko ten zestaw i mam o nim bardzo dobrą opinię. Ma bardzo
klarowny dźwięk i ładne basy. Obecnie wolę właściwie słuchać muzyki na
tych kolumienkach niż na znacznie większych kolumnach od wieży.

>glosnik chcialm ustawic w kazdym z rogow przy suficie a sub'a kolo monitora
>przed soba (wygody dostep do podkrecania glosnosci itd, komp stoi na srodku
>pokoju pod jedna ze scian wiec mysle ze miejsce idealne :).

Tu bym się nie zgodził. Zalecane umiejscowienie suba to podłoga w
kącie pokoju. Do regulatora głośności i tak będziesz miał idealny
dostęp, bo ten zestaw jest przemyślnie skonstruowany. Wyjścia karty
dźwiękowej łączysz z subem długim (3,5 m) kablem, na którym znajduje
się wygodny regulator głośności. Dzięki temu możesz go mieć cały czas
pod ręką, a suba upchnąć gdzieś pod ścianą. Schylać będziesz się
musiał jedynie do włączania/wyłączania zestawu oraz ewentualnie do
regulowania intensywności pracy suba. Jedna para kolumienek ma
przewody o długości 2,7m, druga 3,5 m. Jedną z par kolumienek można
umieścić na ok. półmetrowych trójnogach. Kolumienki można łatwo
przytwierdzić do ściany, ale na Twoim miejscu przed ich ostatecznym
zamocowaniem przy suficie sprawdziłbym jak brzmią umieszczone nieco
niżej, tzn. bliżej poziomu Twych uszu.
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że dwa pierwsze zestawy które
wymieniłeś nie są czterogłośnikowe, a do Live'a warto jednak kupić 4,
więc FourPointSurround. Jeśli masz/zamierzasz mieć DVD, to bardzo
atrakcyjny cenowo jest droższy o ok. 1000 zł zestaw Creative'a z
dekoderem Dolby Digital, co również możesz wziąć pod uwagę.

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski