Re: Wyniki krecenia celeronow

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 13 Mar 1999 - 15:15:46 MET

Dnia 12 Mar 1999 12:09:25 GMT, Marcin Witek
<wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał/a:

>: Acha, czyli jak masz mniej to i tak idziesz do sklepu i wybierasz
>: "zlom" ? ;>
> Czyz troszeczke nie przesadzasz ?

1. Byly " "
2. Byl ;>
3. Nie przesadzam.

>: Nie wiem czy to zboczenie czy nie, ale przynajmniej psychicznie
>: pozniej czuje sie ok :)
> No ladnie... filtr na monitor... I ty nie masz kasy ????

No co ? Mamy sie licytowac kto dostaje mniejsza pensje ? O filtrze
mysle juz od 2 m-cy i poczekam pewnie jeszcze z jeden lub dwa, zeby
sobie cos lepszego kupic, nie badziew...
Mnie NIE stac na kupowanie taniego sprzetu. /przewrotne acz prawdziwe/

>: 30 skladakow z pcshitem ze 2, 3 sa lepsze - jakis Atrend, Abit no i
>: NIE s3trio3D ;>
> No coz, nie kazdy sie orientuje, jak zapytasz jakiegos takiego czy woli BX
>czy BX Pro, to pewnie powie: "Jasne ze to drugie, w koncu jest Pro, nie ?"
>:)

A jak pc shit jest na BxCel to co wowczas powie ? ;))

>: I najczesciej lepsze niz tansze :)
>Ale tego juz sama nazwa nie wskazuje :)

Owszem, nazwa nie :)

--