Re: Jaka nagrywarka CD-R

Autor: niks (niks_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 13 Mar 1999 - 15:11:43 MET

WItam
Mi w ciagu 1,5 roku padly 3 Mitsumi (srednio 1-2 plytki nagrane dziennie),
dlatego uwazam ze to syfiasty sprzet. Aczkolwiek posiadam Mitsumi CDrom x4 i
nie widzialem lepszego. Kumpel posiada rowniez nagryware taka jak moja (2801
TE) i chodzi mu narasie z problemami jakies 8 miesiecy.
Z powazaniem
       Niks
              email: niks_at_net2000.pl
+++ www.net2000.pl --- tanie konta dla firm +++