Re: P³yta g³owna z wbudowana karta muz ,graficzna itd

Autor: KriS (kris_at_asco.com.pl)
Data: Sat 13 Mar 1999 - 13:38:12 MET

nie pracowalem na tych plytach ale znam je z opowiesci grupowiczow.
ale dedukujac moze problem nie lezy w samej karcie ale w sposobie jej
zkonfigurowania. Zapewnie masz win9x i w zakladce
ekran>wlasciwosc>ustawienia>karta nie masz ustawien odswiezania ? a co masz
ustawione w zakladce monitor ? jesli plug and play to kiepo - zmin na swoj
model a jak nie ma w spisie albo nie masz driverow to ustwa jakis svga .
powinna sie pojawic zakladka odswiezanie.

KRIS

Andrzej napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...