Re: Czy już jest nowy Office 2000?

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Mar 1999 - 13:28:30 MET

Maciej Górski napisał(a) w wiadomości: ...
>czy jest koncowa wersja i czy opłaca sie przesiadać 97.Korzystam bardzo
dyżo
>z Worda i mało z innych elementów pakietu

Mam Offica 2000 PR (byli podobno beta 2-3??) i nie jestem zadowolony -
jest tragiczny!!! Na iP200 chodzi wolniej niz zolw!! Sa tylko pewne
bajery estetyczne i to wsjo ... nie zaglebialem sie glebiej bo po
instalacji bety IE 5.0 stracilem wszystkie swoje newsy i maile - nie
przekonwertowal ich !!! Instalowalem caly zestaw 2 razy i ciagle bylo to
samo!!!!

PS.: Jesli jest ktos zainteresowany ta wersja Offica to prosze pisac na
priva!

 Michal Piotrkowicz
       moll47u_at_priv.onet.pl
-=< http://www.cconline.com.pl >=-